Ce câştigi? 150 RON
Ce trebuie să faci? Să dezbaţi într-un articol tema prostituţiei online (intelectuală e mult spus, în majoritatea cazurilor), din perspectiva puzderiei de articole publicitare pe care le aflăm în feed de la cafeaua de dimineaţă până la extraveralul de seară.
Concursurile adresate bloggerilor au ajuns să fie sursa principală de inspiraţie pentru marea masă a articolelor ce ne invadează feed-ul de facebook, bookmark-urile, în cele mai nefericite situaţii, chiar şi mailurile. Postările în cauză sunt preponderent pozitive la adresa produsului, companiei, brandului, instituţiei vizate, chiar dacă autorul nu le-a testat în viaţa sa şi nu are nici cea mai vagă idee despre ceea ce promovează.
Ştim, bloggerii trebuie să câştige şi ei o pâine, însă este aceasta întotdeauna cinstită? Cui îi miroase a politică ieftină sfera social-media plină de experţi autoproclamaţi, ce fel de jurnal online mai este acela înţesat de reclame? Poate aţi participat la astfel de concursuri şi vi s-a urât de ele, poate intenţionaţi să vă încercaţi norocul, poate aveţi ceva cu adevărat de spus sub tag-urile „PUB” sau „Concurs”, poate cantitate, poate calitate… Cum rămâne cu reputaţia blogului, cu credibilitatea bloggerului, unde se poziţionează hotarul datoriei morale faţă de cititor, care este publicul advertorialelor şi ce înseamnă să fii câştigător într-o astfel de competiţie?
Subiect:
Scrie un articol în care să-ţi verşi amarul vis-a-vis de anostele tsunami-uri de articole publicitare, povesteşte-ne experienţa ta nefastă (asta e ideea) din te miri ce campanie; zi-le, Loredana, despre Morgana social-media şi neverending-urile concursurilor din blogosferă. Cel mai bun articol primeşte bani de-o apă minerală şi-o măslină în Fratelli, respectiv 150 RON. Atâta doar, să-ţi închei pledoaria cu fraza „Articolul participă la concursul „Mai scrieţi şi gratis, mno!”, organizat de Cudi & Ketherius”. Detalii, aici.
5 Comments
[…] e dintr-un alt articol, peste care am dat abia acum şi care anunţă acelaşi concurs despre care-am vorbit […]
Am scris si eu un articol pentru concurs: http://www.gmxul.com/2014/05/27/despre-concursurile-pentru-bloggeri/
Multumim, Mihaela, te trec eu in catastif. :p
[…] reclame. Uneori de Facebook, de cele mai multe ori de prietenii pe care nici măcar nu-i cunosc. Se plânge Cudi că nu mai poate respira de texte false; de ce credeți că abundă ele? Din două motive simple. Pe de o parte, ăsta e nivelul. Pe de […]
[…] a superbului nostru concurs, marcă înregistrată Cudi & Ketherius. După experienţele cu „Mai scrieţi şi gratis, mno!”, „Fii Hater!” şi „Moment umoristic”, s-ar fi spus că ne lăsăm pe tânjală, dată […]