web analytics

Aldus, profunda dilemă: el sau ea?

Cudi, off topic,
Puteți pune întrebarea despre genul lui Aldus pe blogul vostru? Nu cred că el/ea ar aproba părerile noastre. E o persoană foaaarte tânără. Clar. O fi femeie?
Eu am un schimb de mesaje din 2012 pe când credeam că e femeie. Avea, pe atunci, o floricică pe post de avatar. A schimbat-o.
Ce zic eu: când gândești ca o femeie, când te cerți ca o femeie, ești femeie. Nu că asta ar fi un defect. Dimpotrivă. (Vax-albina)

Bărbat sau femeie? Aceasta e întrebarea.

Aș fi putut scrie un articol stufos, cu argumente pentru fiecare variantă, dar sunt în criză de timp. Subiectul e interesant și amuzant pentru cei de aici. Mulțumim pentru propunere, Vax-albina.

Am să încep eu cu un prim argument în favoarea genului feminin – cândva, o să caut link, Aldus a spus că afară e vremea potrivită, nici prea rece, nici prea caldă – numai bună pentru o bluziță. Bluziță, așa s-a exprimat. N-am mai auzit în viața mea un bărbat numind “bluziță” piesa de vestimentație pe care o îmbracă el. Da, un bărbat spune “bluziță” când se referă la haina unei femei, dar nu când e vorba de ceea ce îmbracă el. Nu, până la Aldus.

Doi, un bărbat înconjurat de femei, cum e Aldus în blogosferă, caută să fie cât de cât ok cu toate, așa, la grămadă. Că el e de pe Marte și ele vin cotcodăcind de pe Venus. Dar Aldus nu e așa, el bagă fitile, intrigi, le sucește, le învârtește, vai! Fix ca o femeie.

Putem continua în comentarii, să zică fiecare ce părere are: Aldus e bărbat sau femeie?

139 Comments

  • klaus 2018-10-31 Reply

    Până la urmă poate fi ce vrea. Că doar n-o fi online-ul mai breaz ca realul.

    • Chiţurina 2018-10-31 Reply

      La asta o să dau mai multe like-uri, din toate browserele la care am acces. 😀

    • ketherius 2018-10-31 Reply

      N-a zis nimeni că nu poate, noi doar vrem să știm, nu să-i interzicem.

  • Chiţurina 2018-10-31 Reply

    Îmi repet comentariul de la articolul precedent:
    Sunteţi curioşi ca nişte pisici!!! 😆 Şi bipeda mea nu face excepţie. 😀
    Dar, la urma urmelor, ce importanţă mai are sexul/genul acum, în epoca LGBT? 😛
    Până şi facebook-ul te lasă să te declari de genul neutru, sau să-ţi alegi mai multe genuri, fiecare vizibil pentru alt grup de prieteni. :mrgreen:

  • Iosif 2018-10-31 Reply

    Mie mi-e simpatic/a Aldus ! Dincolo de aparente, pare o persoana inteligenta, cu un IQ si o morala, peste media generala a blogosferei. Sexul este irelevant în acesst context virtual, ireal, efemer, atragator, fals, înselator, în care orice femeie poate sa se dea barbat, si/sau vice versa, în functie de scop si/sau interese ! 🙂

  • Aldus 2018-10-31 Reply

    Iosife, vezi că te-ai exprimat greșit cu dincolo de aparențele ălea! 😀

    Sunt curios și io ce iese. Cât despre vârstă, eram cal bătrân prin 2012, între timp am întinerit.

    PS: Dacă mă declar femeie, beneficiez de vreun tratament mai blând? Gen să nu mai iau ever ban?

    • Iosif 2018-11-01 Reply

      Eu te cunosc prea bine, “AC&DC” si toate blogurile pe care activezi . Te apreciez si te citesc adeseori cu mult drag, însa blogul “(Al)dus” ma enerveaza, deoarece e exagerat de axat pe virtual.
      P.S. Eu, un nimeni agramat, anonim, dus cu pluta pe valurile marilor si oceanelor planetare, dezinteresat de parerologia unora sau altora (au delà de l’espace et du temps) nefiind o persoana publica asemeni majoritatii bloggerilor, neavând ca scop decât cunoasterea si descoperirile Adevaratelor Valori ale *IUBIRII* eliberatoare revelate de CUVÂNT, îmi pot permite sa ma exprim “gresit”, fara sa-mi fie afectata (ne)fiinta ! 🙂
      https://www.youtube.com/watch?v=SMaVii7nnj4

      • Aldus 2018-11-01 Reply

        N-am nicio idee la ce te referi cu AC&DC.

  • Vladimir 2018-10-31 Reply

    Eu nu am dubii ca e femeie. Gandirea si exprimarea e atat de departe de orice variatie masculina ca nici la gay nu s-ar putea incadra. Faptul asta nu ma deranjeaza catusi de putin, as fi vrut doar confirmarea ca sa stiu cum sa ma port. De fapt nici macar confirmarea nu conteaza, fiindca o data ce consider din reflex ca e femeie ma comport ca atare.
    Eu zic ca e femeie, nascuta undeva intre 75-85 (±ceva) sau chiar m-as hazarda la un “in jurul ’80” (pe motiv de limbaj). Mai cred ca n-are iubit/sot (ca n-ar sta asa mult calare pe net), ca are o slujba intelectuala (gen profesoara) probabil remunerata mediocru, e neumblata prin lume (ca ar avea viziuni ceva mai pluriculturale), naiva (ca altfel n-ar crede ineptiile pe care le debiteaza) si cu un numar sub medie de prieteni (irl) (ca ar face si altceva in afara calaririi internetului sau programarii la nivel de pustan entuziast de liceu). Acestea fiind spuse, sunt de acord cu Iosif ca este peste media blogosferii romanesti si ca felul ei de-a freca o discutie pana straluceste e unic. Iritant, da’ unic :D.

  • […] vreme încoace mă tot întreabă lumea dacă nu cumva sunt de pe Venus. Știți de ce se spune despre femei c-ar fi de pe Venus? Pentru […]

  • vax-albina 2018-11-01 Reply

    Mie îmi apare ca fiind mereu nemulțumit/ă. De blogurile lui/ei pe care le tot schimbă, de numele ales, de comentariile celorlalți și altele. Prea multă inconsecvență și puțin narcisism. Ghici ce-o fi?

    • Vladimir 2018-11-01 Reply

      Fluctuatii hormonale? 😀

      • Aldus 2018-11-01 Reply

        În ochii privitorului, probabil. 🙂

        • Vladimir 2018-11-01 Reply

          Nu stiu de tine, dar hormonii mei nu-s in ochi :D.

      • Cudi 2018-11-01 Reply Author

        Nu neapărat inconsecvență -- poate îngroapă unele bloguri ca să facă pierdute, uitate unele afirmații, chestii ce ar veni în dezavantajul imaginii în care investește.

        • Vladimir 2018-11-01 Reply

          Care dintre ele? Ca e foarte fluida imaginea aia :). O posibila explicatie ar fi fost ca doamna face un experiment sociologic pe blogosfera. Dar tind sa cred ca nu e cazul, fiindca cum zicea si Vax Albina cu care sunt de acord, e prea inconsecvent pentru un experimentator. De fapt “aldus” e ca un personaj literar prost creat, are inconsistente in reactii, in atitudini, etc. Oricat de neatent ai fi, cum iti intra in blog in unul din doua bloguri, e imposibil sa nu incepi sa remarci ca e ceva neinregula cu personajul. Si nu ma refer doar la inconsistena de gen (care e evidenta). Pe de alta parte nu e nici primul nici ultimul sa-si creeze un alter ego virtual. Vorba aia si eu am Tauren Druid in WoW :). Face si el parte din fauna blogosferei ca noi toti. De ce n-ar avea blogosfera si catari?

          • Cudi 2018-11-01 Reply

            Experiment sociologic în blogosferă? :)))
            Nu. Îngroapă, dezgroapă, construiește bloguri în funcție de interese. Și trolează la greu.

          • Aldus 2018-11-01 Reply

            Bre, io ți-am zis de n ori că sunt tip. Da’ dacă vrei să o ții pe a ta, whatever. Mă doare la bască de părerea altora despre mine (nu că a fi femeie ar fi ceva nasol, dar fiecare e liber să creadă orice despre oricine). Totuși, care inconsecvențe? Care inconsistențe? Ce nereguli? Poți veni cu un exemplu concret pe care eventual să-l disecăm, unul singur, sau ai tu așa niște impresii pe care le substitui realității și care n-au absolut niciun fundament? Că dacă da, nici tu n-ai fi primul.

            • Vladimir 2018-11-01 Reply

              E cum spui tu, ca doar femeile au intotdeauna dreptate :)). O sa-ti vorbesc la masculin daca asta iti doresti.
              Altfel, nu, doamne fereste, n-as sta sa fac analiza textelor tale si sa desfac firul in patru cu tine. Numai la gandul asta si m-a apucat si rasul si sughitul :)) Nu intentionez sa-ti justific tie ce am scris. Nu era pentru tine, era pentru ceilalti ca se gandeasca in mod constient daca si ei au observat inadvertente. Stiu ca ti-e greu sa intelegi fiindca “persona” asta pe care ai creat-o are nevoie de online ca sa existe, dar noi astialalti chiar avem o viata reala misto si chestii mai placute/gustoase/sexy/haioase/interesante de facut decat sa conversam steril cu tine. In fapt eu imi scriu opinia si, eventual, daca am timp si chef si ceva argumente care sa faca cititorul sa inteleaga de unde vine parerea respectiva. Daca cineva ma citeste si e de acord bine, daca nu… iarasi bine. Nu ma intereseaza sa conving pe nimeni.

              • Aldus 2018-11-01 Reply

                Care inadvertențe nici măcar nu ești în stare să le numești. Am înțeles. 🙂

                • Vladimir 2018-11-01

                  Nu, papusel, n-ai priceput.

  • papagigli 2018-11-01 Reply

    Aldus, nu-i lua in seama. Lumea e rea. Dar eu te cred pe cuvint. Sarut mina! 😆

    • Cudi 2018-11-01 Reply Author

      No, dacă și Papa îți sărută mâinile, în condițiile în care nu le-ar săruta el oricui, asta e, s-a adjudecat.

    • Aldus 2018-11-01 Reply

      Motivul principal care m-a determinat să pretind că sunt bărbat a fost să scap de avansurile lui Papa. 🙂

      • papagigli 2018-11-02 Reply

        Alduseasco, ia-ti vibrator, fato, ca bag sama, ti s-a cam urcat foliculina la creieri. Tu, nu de avansurile mele, doreai sa scapi, ca nu-ti facusem, ci de reactia ta de-a nu fi in stare sa rezisti unor eventuale avansuri. Avansuri pe care, in … adincurile tale, ti le doreai, ca altfel nu le-ai fi gindit apriori. 😛 😆

        • Vladimir 2018-11-02 Reply

          Vad ca ai fost si si ai ramas un domn. Nu i-ai zis ca la fete batrane tragi linia. Respect. :))

          • Chiţurina 2018-11-02 Reply

            Domnu’ ştie că “găina bătrână face zama bună”. Leveşe calitatea întâi! 😛

            • Vladimir 2018-11-02 Reply

              Da, stimata pisica, da’ sa stii ca gaina cu activitate face supa buna, nu aia singura si trista :D. Noua bipezilor ni se par interesante domnisoarele cand sunt in floarea varstei, dupa aia le cam vrem doamne (formal sau informal, dar doamne totusi). Ca uite, merge si exemplu felin: ai mai fi fost tu aceeasi pisica daca nu-l aveai pe stimabilul Grishka?

              • Chiţurina 2018-11-02 Reply

                A, recunosc că eu am agreat întotdeauna compania masculină. 🙂 Încă de mică preferam să-mi petrec nopţile dormind lângă unchiul meu zis Pufăciosu, iar zilele tăifăsuind pe culmea gardului cu Zorro, coleg cu mine încă de la creşă.
                Iar acum chiar nu ştiu ce m-aş face fără moş Grişka. Cui i-aş mai sări în cap? Cine m-ar mai fugări prin tot apartamentul?
                Între noi fie vorba, chiar şi bipeda mea recunoaşte că bărbatul e musai necesar la casa femeii. 😀

            • klaus 2018-11-05 Reply

              Chițo, ai uitat morcovul tânăr la ingrediente. Nu ‘ că nu le-ar plăcea mâțelor. D’aia zic io că mâțele-s masochiste. Că le doare și totuși vor :D.

              • Chiţurina 2018-11-05 Reply

                Morcovul tânăr nu e relevant în context. Aici e vorba doar de fete bătrâne.
                Să nu divagăm. 😛

              • Chiţurina 2018-11-05 Reply

                Ca să se vadă mutra râzăreaţă, nu mai pune punct imediat după “D”. Lasă un spaţiu liber. Aşa: 😀 .

  • klaus 2018-11-01 Reply

    Dacă ești cu liniuță…..pfffff….te las cum ești 😀

    • Aldus 2018-11-01 Reply

      Sunt marțian. 🙂

  • klaus 2018-11-01 Reply

    Vezi că papa-i bloodhound pentru liniuțe, mă încred în el 😀

  • Dr. Vader 2018-11-01 Reply

    Fratilor, nu fiti copii la minte!! Aldus e baiat, dar nu barbat, de aici confuzia in care va complaceti! E un “mother’s boy”, fara tata, fara gagica, un uscat de circa 40 de ani, cu destule note autiste. Poate si cu vreo doua note popo-nautice, sa fie in trend. Nu e un Sfarma-Pizda, ca Papagigli, klaus, Vladimir (care nu va recunoaste) si altii… cine mai e… Castanman! asa, cred ca n-am uitat pe nimeni :)) Da, dom’le, Aldus este Baiatul-care-linge-Inghetata, din povestirea cu acelasi nume din capul meu, inca nescrisa.
    Ia! intrebati-l ce a gatit mamica lui azi si daca-i place dulce sau sarat, daca bea ceai sau cafea si ce fel de ceai, sau daca bea, asa in general :)), ma cutremur de ras doar la acest gand si eventual il mai puteti intreba pe EL daca mai merge treaba de agent de vanzari de cand au integrat astia, toti, si distributia.

    • klaus 2018-11-02 Reply

      Vadere, ești dilău! 😀 Auzi la el, Sfarmă-Pizda! :)). Când bem ceva cu ozzy?

      • Dr. Vader 2018-11-02 Reply

        Bai, fii atent! Chiar am timp acum, mi-am luat un an sabatic, vin la tine sa taiem porcu’? Ai facut palinca? Vin sa facem ceva de Marea Unire? Am facut eu vin.

        • klaus 2018-11-02 Reply

          Bă, dilăule, dacă ai vin bun, hai mâine! Te las să șezi pe buda mea exotică la schimb :D.
          Io zic să nu exagerăm p’aici, scrie-mi unde trebuie. O să creadă gazdele că au un site de dating fără să știe. LGBT, referendum, căcaturi…. abia aștept să mă strigi de pe budă: Băă, klaus, n-am hârtieeeeeee! 😀

    • Aldus 2018-11-02 Reply

      Constat că Vader, pe lângă aberațiile care-i sunt specifice când se referă la persoana mea, a reușit totuși să evidențieze substratul chestiunii. Care nu-i legată de presupusul sex feminin al lui Aldus, ci de mintea de copil a celor care-l presupun pe Aldus femeie. 😀

    • klaus 2018-11-02 Reply

      Aoleo, porcu’, cum facem cu porcu’? Pă la noi e cu africană. Pestă. Da’ dacă vii găsim unul. Africana asta sidefie nu-i zoonoză. Cârnații ies pe culoarea clasică :)). Pălincă, am verificat, este.
      Băi, că tot mai provocat… știi că-mi mai bag nasul prin bucătărie. Bucătăria altfel îi zic eu. Aș experimenta cu tine prima dată “rață la pământ”. Nu-i vorba, în principiu, de haleală. Ideea mi-a venit de la ăștia de fierb pălincă și fac gâscă invelită în pământ. O aruncă în jarul ce stă sub cazanul de pălincă. Băi, înțelegi? Nu tu contact vizual, nu tu bețișoare înfipte să vezi dacă se lipește….merge pe simțuri, pe o armonie pe care am cam uitat-o.
      Mă iartă! E aproape patru dimineața și am terminat de recoltat porumbul. Am băut din pălinca și vinul ce trebuia să-l împărțim. Sunt vesel acum, aburii alcoolului și-au făcut treaba. Dar suficient de trist că nu sunt mai mulți cu care să împart bucuria mea simplă.

      • Cudi 2018-11-02 Reply Author

        Hai noroc, Klaus & familia! Sănătate! Avea tata o vorbă, când era mulțumit de ceva -- așa să ne fie când o fi mai rău!

    • Iosif 2018-11-04 Reply

      @Dr.Vader.
      Esti într-o mare eroare, asociindu-l pe Papagigli cu Castanman, Assabis, Zurliublog…ipocrizia celui deal doilea nu poate fi asociata cu onestitatea si obiectivitatea primului ! No offence !

  • Vladimir 2018-11-02 Reply

    Bwahahaha!! Dupa comentariul asta o sa-si doreasca sa i se zica ca-i muiere :)). Eu zic ca notele alea autiste fac parte din imagine, nu-s natur, sunt inspirate de mai noul eternul autist genial din serialele de categoria B.
    Ce drac e Sfarma-pizda? 😀 Suna epic. Si nu stiu daca nu recunonsc, daca nu stiu ce e. Poate nu recunosc. Si ma roade.

    • Aldus 2018-11-02 Reply

      Nu știu ce-ai citit tu mai sus, eu am citit că v-a făcut reduși mintal, cu mintea de copil. 😀

      • Chiţurina 2018-11-02 Reply

        Aldus, oricare ţi-ar fi sexul/genul, vârsta şi metehnele, eşti întruchiparea optimismului: vezi numai jumătatea plină a paharului! 😀 Noi, pisicile, te felicităm călduros! 🙂

      • Vladimir 2018-11-02 Reply

        Nah, ca orice femeie ai capacitatea de a auzi, citi si integra doar ce-ti place :D. Si o folosesti. Dar asta e prerogativul oricarei femei, asa ca nu-i bai, noi nu ne suparam :P.

        • Aldus 2018-11-02 Reply

          De fapt, pe criteriul ăsta m-ai făcut indirect nu doar bărbat, ci chiar rege! 🙂 Iar despre tine ai arătat că ești cam superficial.

          You see, as king, you must find the good in any situation.

          https://www.imdb.com/title/tt0112573/quotes/qt0440157

  • Iosif 2018-11-02 Reply

    Doame, cât sadism ! L(as) numi, “efectul Trump” !
    http://www.msn.com/fr-fr/actualite/monde/trump-les-soldats-pourraient-tirer-sur-les-migrants-sils-leur-jettent-des-pierres/ar-BBPf40K?li=BBoJIji&ocid=AARDHP

    • Vladimir 2018-11-02 Reply

      Pai… sa nu mai dea cu pietre 😀

      • vax-albina 2018-11-02 Reply

        Vladen,
        noi suntem cu pietrele. Recunosc. Dau copy/paste la un text de pe blogul meu. Nu că Aldus ar fi un câine mort, Doamne ferește. Aldus rezistă 🙂 Doar pentru idee:
        ”Profetul Isa (Iisus al creştinilor) se plimba împreună cu învăţăceii prin cetate. Spre uimirea celor din jur Isa găsea o vorbă bună pentru fiecare lucru văzut. La un moment dat, pe drum, găsesc un leş de câine pe care îl scuipau cu toţii. „Ce poţi spune acum învăţătorule?” au intrebat curioşi ucenicii. Şi Isa (Iisus) privind la câine a spus: „Sunt albi ca niste perle dinţii lui”.

        • Cudi 2018-11-02 Reply Author

          După ce am citit comentariul lui Vader mi-am spus că e gata, s-a făcut liniște în cuib. Din fericire, toată lumea a sucit-o într-un mod prietenos, ameliorând “efectul Vader”. Care poate să tune șoptind duios. 🙂
          Trebuie să recunosc, mi-a trecut și mie prin minte că Aldus e băiatul mamei, un bărbat care a ajuns astfel din cauză că a petrecut mult timp în preajma femeilor -- și nu iubitelor. Recunosc că mi-a trecut prin minte și că ar fi gay -- ceea ce n-ar fi o problemă. Problema e că mi l-am imaginat genul ăla de gay care e foarte nașpa, dur cu ceilalți gay, dintr-un fel de refulare. La fel, a fost un moment în care am presupus că e o lesbi mai ciudată, genul ăla posesiv, “bărbatul”. Mi-am imaginat tot felul de variante, foarte probabile toate, atunci când el/ea făcea proști pe unul sau altul, că nu-i dădeau/dădeam dreptate, idioți, tâmpiți, aruncă-te-n ocean -- cum îi spunea soțului meu. De regulă pietrele sunt în buzunarele lui/ei.
          Toate astea sunt presupuneri. Eu îl știu de prin 2013, oare? Și n-am nici cea mai vagă idee ce e, concret. Într-o formă sau alta, aproape cu toți de pe blog am ajuns să mă cunosc și în offline -- ori cel puțin să vorbesc cu ei la telefon, să ne trimitem felicitări de sărbători (prin poștă), sau am ajuns prieteni pe fb, unde oamenii pun poze cu ce fac ei, cu familia, cu toate alea. Asta nu s-a întâmplat și cu Aldus, în ciuda faptului că au trecut atâția ani. De ce atâta insistență pe anonimitate? Cel mai plauzibil răspuns e că Aldus are chestii de ascuns, chestii de care nu vrea ca noi să aflăm, nici măcar unii dintre printenii virtuali veterani.
          În condițiile în care nu știm nimic despre el, presupunerile și comentariile de aici nu îl vor supăra, îl vor amuza. Nu este victima unui cyberbullying, cum atrage Codrina atenția pe blogul lui. Noi ne facem de cacao, nu el. Prin efortul de a presupune atâtea despre un personaj voit ambiguu, construit de el. Treabă la care e foarte bun, să recunoaștem. Prost nu e, rău-intenționat -- nu știu ce să zic aici, poate, uneori, miștocar -- la greu. Ăsta e Aldus, pe ăsta-l avem, cu ăsta defilăm. Ncsf.

        • Vladimir 2018-11-02 Reply

          Eu zic ca el da cu pietre :). Nici unul nu zicem ca n-ar avea si chestii pozitive personajul aldus. Doar zicem toti ca ni se pare ceva suspect cu el. Mie unul mi se pare suspect, cel putin. Nu mi se pare barbat si mi se pare suspect ca vrea parea barbat. Desi explica pe blogul lui de ce si am inteles care ar fi motivele.
          Am trecut si eu rapid prin toate ipotezele lui Cudi, m-am oprit la aia cum ca ar fi femeie.
          Ce cyberbulling sa fie? Ca ni se pre suspect? Nu e normal sa-ti pui intrebari mai ales ca sa stii cum sa te comporti cu omul?
          Ce zice Cudi despre interactii mi se pare si mai suspect. Pana si noi, desi locuiam si locuim in alta tara am ajuns sa ne vedem, trimitem pachete si facem grupuri pe FB cu alti bloggeri romani. Inteleg nevoia de privacy, dar cand e prea multa, mai ales de la un barbat (ca zice ca-i barbat), e suspecta. Pai nici o virgina despletita inchisa in turn nu e atat de intima, ce mama dracu :)).
          Mie mi s-a parut normal sa-mi exprim nedumeririle mai ales ca personajul starneste usor iritari facand mereu pe desteptul pe unde nu e cazul. E pareragiu profesionist in orice domeniu de la ce simte o mama de copil la ce simte turcul la oaste. Constat ca dubiile imi sunt impartasite de majoritatea celor care au scris. Deci Aldus, daca esti barbat cum spui, nu te deranjeaza totusi ca majoritatea oamenilor cu care interactionezi nu te percep asa? Ba mai mult esti suficient de suspect cat cineva sa treaca prin toate dilemele prin care a trecut Cudi? Eu in locul tau mi-as pune intrebari. Ca daca eram doar eu si inca 1-2 sa credem asta nu era bai. Dar nimeni nu inghite imaginea pe care vrei sa ti-o formezi online mai mult de cateva postari si vreo careva comentarii din partea ta. Adica nah, taberele sunt “femeie” si “baiat inadaptat”. Nasol.

        • Vladimir 2018-11-02 Reply

          Acestea fiind spuse eu am terminat cu subiectul ca nu mai e nimic de spus. Am sa il tratez de mascul fiindca asta isi doreste si o sa citesc ca si pana acum numai comentariile unde consider ca ar putea avea o parere pertinenta sau unde orice de subiectivism e permis. Exact ca Cudi 🙂

          • vax-albina 2019-03-15 Reply

            Vladen,
            Poți să mă ierți? Credeam că Aldus e femeie. Nu mai cred. Femeile sunt deștepte ori Aldus nu se încadrează. (pe verificate la blogul meu 🙁 )

            • Aldus 2019-03-15 Reply

              Dacă prin „deștept” înțelegi să vă menajez sensibilitățile, mă declar cel mai prost om din lume.

            • Chiţurina 2019-03-15 Reply

              Na că iar mă bag în vorbă, da’ asta e prea… foarte foarte, nu pot să mă abţin.
              Aldus nu se încadrează, nu e femeie fiindcă femeile sunt deştepte?! 😆
              Ei, da’ ce, coana Dăncilă se încadrează? Nţ! Deci e bărbat! Asta da descoperire! Să dăm sfară-n ţară!…
              Mai sunt şi bancurile cu blonde… Ca o pisică fraieră ce mi-s (nu spun proastă, ca să nu fiu luată drept motan!), abia acum pricep că-s de fapt bancuri cu blonzi!

              (Cudi & Q, faceţi-mi un serviciu, nu mă mai lăsaţi să comentez pe blogul ăsta!)

              • Aldus 2019-03-15 Reply

                Îți dai seama, ele îi acuză pe bărbați de faptul de misoginism, vai, dar de ce nu recunoașteți că femeile sunt egale cu voi etc, în timp ce în mintea lor femeile sunt superioare. 😆

                În psihologie asta se numește proiecție. Și explică de ce partenerii care mai mereu îți fac crize de gelozie sunt de fapt cei mai infideli (chiar cunosc un caz) sau de ce „corecții politic” sunt cei mai incorecți oameni din lume.

              • Cudi 2019-03-15 Reply Author

                Chițurina, mie de ce nu mi-ai luat niciodată public apărarea când unul sau altul au zis mai nasol despre mine? Că să-i ții spatele lui Aldus -- nu că ar avea nevoie, pare un fel de sport de performanță pentru tine. Altfel, evident că spusele vax-albinei nu trebuie luate ad-literam, că toate femeile sunt deștepte. Era o înțepătură fină la mijloc, tu ai pietrificat-o în “literalmente” și, uite, ai dat apă la moara stricată.

                • Chiţurina 2019-03-15

                  Nu-i ţin spatele lui Aldus, n-am zis că e deştept. Nu era vorba de el, ci de argumentul ăla plin de fineţe.

                  (Da’ ca să nu fiu acuzată degeaba că-i ţin spatele lui Aldus, ţin să menţionez că am întrebat o dată o profesoară de română (una care ştie ce vorbeşte) ce să aleg când între DEX şi DOOM apar contradicţii. Şi mi-a spus să respect indicaţiile din DOOM.)

                  Nici tu nu mi-ai luat mie niciodată public apărarea, aşa că suntem chit.

                  Îmi repet rugămintea din finalul comentariului anterior, fiindcă văd că altfel nu pot sta deoparte. Deşi chiar vreau.

                • Cudi 2019-03-15 Author

                  Îmi pare rău, Chițurina, dar nu vreau să te închid pe te miri unde. M-a antrenat Simon: mă mușcă când mi-e lumea mai dragă, îmi vine să urlu pe moment, dar apoi îmi trece, uit și o luăm de la capăt. Dar n-aș fi bine fără el și am ajuns să mă consider norocoasă că mă fericește cu zgârieturile și mușcăturile lui. C’est la vie!

              • klaus 2019-03-16 Reply

                Anemonă blond! 😀

  • Aldus 2018-11-02 Reply

    Observ că treaba-i groasă. Și nu vreau să mă mustre conștiința că nu puteți dormi noaptea de sexul meu! 😀 Prin urmare: sunt bărbat.

    @Cudi

    Dacă mai exista vreun dubiu că femeile sunt Toma-Necredinciosu, mai sus l-ai spulberat! Zici așa:

    Eu îl știu de prin 2013, oare? Și n-am nici cea mai vagă idee ce e, concret. Într-o formă sau alta, aproape cu toți de pe blog am ajuns să mă cunosc și în offline — ori cel puțin să vorbesc cu ei la telefon, să ne trimitem felicitări de sărbători (prin poștă), sau am ajuns prieteni pe fb, unde oamenii pun poze cu ce fac ei, cu familia, cu toate alea. Asta nu s-a întâmplat și cu Aldus, în ciuda faptului că au trecut atâția ani. De ce atâta insistență pe anonimitate? Cel mai plauzibil răspuns e că Aldus are chestii de ascuns, chestii de care nu vrea ca noi să aflăm, nici măcar unii dintre printenii virtuali veterani.

    Păi bun, și? Pot fi 1000 de motive din care nu dau CNP-ul și numărul de la pantof. De unde până unde fixația că aș fi femeie? Adică de ce fix motivul ăsta? Gândește-te că și la identitatea virtuală țin foarte mult, am avut o alta de care tu și încă câțiva ați știut, și la fel cum ați știut despre ea puteați foarte bine să știți și că sunt femeie, dacă eram, și să vă rog să nu divulgați asta. Care-i diferența? Dar nu, tu le treci pe toate printr-un ciur mental din ce în ce mai crazy, ca-m bancul ăla cu tipa care începe să-și pună un milion de întrebări despre tăcerea iubitului -- în realitate mohorât pentru că pierduse echipa lui favorită de fotbal. Până la urmă, pentru o persoană inteligentă -- da’ vreau să zic cu adevărat inteligentă care s-ar apleca asupra acestui șir de dialoguri, singura certitudine ar fi că mintea ta este de femeie, de vreme ce nu suportă o incertitudine (tipic feminin) și începe s-o întoarcă pe toate părțile! Așa că ce să zic, ia-te și tu de mână cu restul și aruncă-te în ocean! 😀

    @Vladimir

    În mod normal n-ai merita un răspuns, pentru că până acum ai vorbit la persoana a treia despre mine iar când te-am întrebat direct ce inconsecvențe sau nereguli ai observat și invoci la mine, te-ai făcut că plouă și ai zis că tu nu cu mine vorbești, că tu scrii pentru ceilalți. Dar fie, o să-ți răspund.

    E pareragiu profesionist in orice domeniu de la ce simte o mama de copil la ce simte turcul la oaste.

    Nu io-s de vină pentru limitările pe care ți le pui singur. Dacă tu nu poți gândi decât în domenii cu care ai avut legătură directă, e problema ta, nu a mea. Ți-am explicat mai demult de ce te înșeli și reiterez acum: pe principiul ăsta, niciun judecător n-ar fi în măsură să judece un criminal dacă n-ar avea și el ceva crime la activ, dar dacă tu preferi să rămâi închistat în convingerile tale, ești liber s-o faci. Totuși, nu mă măsura și pe mine cu aceeași riglă. Eu pot mersi frumos să mă aventurez cu mintea și în domenii în care n-am avut o experiență directă. În sfârșit, nu văd de ce libertatea asta de gândire ar fi o trăsătură feminină, dar dacă e, foarte bine, la capitolul ăsta mă declar femeie.

    Deci Aldus, daca esti barbat cum spui, nu te deranjeaza totusi ca majoritatea oamenilor cu care interactionezi nu te percep asa?

    O absurditate mai mare ca asta n-am auzit. Cu citate, că aparent io sunt singurul de pe aici care afirmă că nu citește dar își prezintă punctul de vedere recurgând la opere artistice și literare clasice:

    Unul, întâlnind pe Hogea, s-a oprit a-l întreba
    De și-a plătit datoria. Iar el îi răspunse: Ba!
    -- Și cum umbli fără grijă, când te știi că ești dator ?
    -- Grija -- zise el -- s-o poarte cel ce este creditor.

    🙂

    Păi bre Vladene, cum adică să mă deranjeze pe mine opiniile altora despre mine? Mă doar în cot de opiniile altora despre mine. Eventual ar putea să-i deranjeze pe ei, dar nu văd cu ce m-ar putea deranja pe mine.

    Apropo de care chestie, dacă o să spui vreodată public că ai avut niște experiențe de natură să-ți confirme că omul este mai mult decât corpul ăsta material din carne și oase, toți o să te creadă ușor dus cu pluta, dar asta nu schimbă faptul că tu ai dreptate și ei nu. Cu alte cuvinte, faptul că eu sunt bărbat și mulți dintre voi bănuiți c-ați fi femeie nu vă faceți să vă puneți niște întrebări cu privire la percepția voastră eronată?

    E adevărat, nu mă aștept să înțeleagă toată lumea ce scriu pe blog. Nici nu scriu pentru toată lumea.

    Ba mai mult esti suficient de suspect cat cineva sa treaca prin toate dilemele prin care a trecut Cudi?

    N-am nicio problemă cu a fi „suspect”. Oi fi suspect, nu știu. Și? Care-i baiul?

    Ca daca eram doar eu si inca 1-2 sa credem asta nu era bai. Dar nimeni nu inghite imaginea pe care vrei sa ti-o formezi online mai mult de cateva postari si vreo careva comentarii din partea ta.

    Fratele meu de peste mări și țări care mi-ai asuprit bunicii, vorba lui Klaus 🙂 , nu există o imagine pe care aș vrea să mi-o formez online. Se face că atunci când mi-am deschis blogul, a trebuie să-mi aleg un nume. Și, nevrând să semnez cu numele meu, a trebuit să inventez un șir de caractere. Și se face că numele ăsta trebuia să fie masculin sau feminin, iar eu l-am ales masculin, fiind bărbat. Asta nu înseamnă că vreau să-mi formez o imagine. Nick-ul de bărbat e ales în virtutea necesității, că trebuia să-mi aleg un nick, nu puteam s-o dau anonimă. 🙂

    Dacă aș fi vrut să-mi construiesc o imagine masculină, probabil mi-aș fi făcut niște conturi social media cu imagini de bărbat pe care le-aș fi asociat cu blogul meu, ca să creadă toată lumea că sunt bărbat. Și probabil că mi-aș fi pus la avatar un tip macho. Eu n-am insistat niciodată pe tema bărbăției mele, dar dacă de ceva vreme mă tot pisați la cap, firește că v-am răspuns la întrebări. Mai sus sunt răspunsurile mele la întrebarea voastră, nu încercările de a-mi „forma o imagine în online”. Ceea ce-i până la urmă la mintea cocoșului.

    • Aldus 2018-11-02 Reply

      Cudi, fi te rog bună și aranjează puțin comentariul meu, adică șterge partea care nu știu prin ce vrăjitorie dar cert este că se repetă. Mersi. 🙂

      • Cudi 2018-11-02 Reply Author

        Am șters bis-ul, dar am o întrebare: a doua parte începea cu “du-te”. :))
        Unde, unde?!

        • Aldus 2018-11-02 Reply

          Cred că pe apă am vrut să-i zic și lui, că să vă întâlniți toți acolo, dar apoi n-am știut cum să formulez, apă sau ocean, și nu cadra foarte bine cu restul, așa că am renunțat. 😀

    • Vladimir 2018-11-02 Reply

      Bai erau intrebari retorice, ca sa cugeti tu la ele, nu sa-mi raspunzi mie :)). Dar sunt convins ca ti-a facut placere sa o faci, doar ca eu n-am rabdare sa citesc cearceaful fiindca, cum ziceam, nu ma intereseaza daca tu esti constient sau nu ca esti inadecvat social.

      • Aldus 2018-11-02 Reply

        Dacă a fi adecvat social înseamnă a fi în ton cu tine și în general cu societatea de azi, atunci perspectiva inadecvării este o adevărată cale spre Nirvana! 😀

        • Vladimir 2018-11-02 Reply

          Nu, adecvat ar insemna sa contribui si tu cu ceva la societatea asta pe care o dispretuiesti, dar care are grija ca indivizii ca tine sa traiasca in securitate si sa poata lenevi in liniste dandu-si eroic cu parerea pe internet. Fara societatea asta nu o frecai cu atata usurinta la rece. Existi fiindca ea exista. Acum 200 de ani erai la munca campului. Cat duceai.
          La fel adecvat este ca pana la varsta ta sa vrei sa porti o responsabilitate, sa fii si tu factor de decizie, sa contezi si pentru altcineva in afara de ma-ta.
          Ori tu, din ce scrii, n-ai o sotie/sot, n-ai copii, nu conduci o masina, nu citesti carti, nu calatoresti, ai vise, interese si capacitate analitica de plod de liceu, nu contezi in meseria ta, n-ai alte experiente decat virtuale. Daca ai avea clorofila ai fi arbust. Sau cel putin asta e impresia pe care o lasi. Nu cred ca esti prost, cred ca esti nespus de lenes, comod si narcisist (ultima nici macar nu e rea in contextul in care ai fi si interesant).
          Nu trebuie sa fii ca mine, n-ai putea nici de-ai vrea sau incerca. Macar ca nu mai ai timp sa prinzi din urma tot ce-ai pierdut. Fii ca tine, dar daca vrei ca tinele tau sa conteze, apoi nah trebuie sa bagi niste efort.
          Si nu ne lua cu infantilisme ca nu-ti pasa ce crede lumea despre tine. Daca nu ti-ar pasa n-ai pierde atat timp cu comentarii cat cearceaful incercand sa ne convingi de asta. N-ai reveni indiferent de cat misto si scuipati iti arunca cititorii. Daca nu ti-ar pasa ti-ai baga scurt pula si ti-ai vedea de alte chestii din viata ta. Problema e insa care chestii? (intrebare retorica) Mai faci ceva in afara de bantuit pe net, citit primul rand din biblie, vazut seriale si incercand sa programezi la nivel de 14 ani? (intrebare retorica)
          Si acum te las ca s-a terminat pauza la blizzcon si joaca Serral in sferturi.

          • Cudi 2018-11-02 Reply Author

            Vladimir, noi încheiem vinerea plini de entuziasm, cu un Beaujolais în pahare și ultimul sezon din Fargo la tv. Entuziasmul se datorează și faptului că mâine dimineață nu sună deșteptătorul. Plus perspectiva câtorva ore cu controllerele în mână.

          • Aldus 2018-11-02 Reply

            Man, ca să porți o discuție cu mine trebuie în primul rând să fii capabil să asculți cu atenție și să înțelegi ce ți se spune. Ori tu nu te califici. Un exemplu: eu spun că nu-mi doresc să fiu în asentimentul societății, tu înțelegi că disprețuiesc societatea. Un altul e amplu ilustrat în comentariul tău de la articolul meu despre homosexualitate. Superficialitatea caracteristică-ți reiese și din activitățile pe care le ridici la rang de scop în viață: cititul de cărți, șofatul, călătoriile, soția și copiii. Da, știu că n-o să înțelegi ce-ți spun acum. Chestia e că opiniile tale, oricât de minunate și relevante ți s-ar părea ție, nu pot constitui baza unui dialog între noi, deoarece vorbim limbi diferite. E pur și simplu o constatare.

            • Vladimir 2018-11-03 Reply

              Unde am zis ca le ridic la rang de scop in viata, apropo de citit superficial? 😀 Eu doar ti-am dat exemple, din chestii spuse de tine, de lucruri la care nu prestezi. Ai mai si selectat doar ce-ti convine. Ca eu ti-am zis in enumerarea aia si de faptul ca ai idealuri de tzanc si sigur nu esti prea grozav in meseria ta ca n-ai locui in fundul lumii la varsta si generatia ta daca ar fi ceva de capul tau. Ce am vrut spune e ca ai o experienta de viata egala cu aia a unei amoebe. Si valoarea parerilor tale e-n consecinta. Nu ca ar conta, ca tu, exact ca viermele ala din hrean care credea ca alt loc mai dulce nu exista, esti fericit in nirvana ta dintre 4 pereti, incasand scuipati si hohote de ras pe blogosfera de la indivizi asa diferiti ca stil si pareri ca e clar ca esti menit sa fii ciuca mistoului.
              Dar vad ca pot eu sa ma albastresc incercand sa-ti spun ca nu inghite nimeni pareri scoase din cur de catre un individ care n-are nici experienta de viata si nici citit nu e, ca tu nu o sa percutezi ca ai o problema si o sa o tii pe a ta, convins fiind, dracu stie de ce, ca ai fi destept. Asa ca o las balta. Manifesta-te in continuare, incaseaza hohotele, repeta in infinite loop. Trebuie sa aiba si blogosfera o ciuca a mistoului.
              Si da, absolut, n-avem limbaj comun. Eu-s de pa Marte, tu de pe Venus 😀

              • Aldus 2018-11-03 Reply

                Chestia de-o zisesem mai sus era o concluzie. Ai avut ocazia să dialoghezi cu mine pe tema asta, ai pierdut-o.

    • vax-albina 2018-11-02 Reply

      Dragă Aldus,
      Vrei niște repere ca să te aduni?
      In 1993 erai elev (tu ai zis-o) iar în 2018 ești student. E o gaură cam mare. Oricum. Cred că te-am chinuit suficient, fără a afla ceva. Bravo ție. Dă-i inainte. Eu sunt genul ăla de mamă căreia îi pasă.
      PS ce ar fi să ai un blog cu nume de femeie? Și discutăm după, pe bază de trafic. Te provoc. 🙂

      • Aldus 2018-11-02 Reply

        Cine-o zis că sunt student în 2018?

        Mi-am făcut o dată un cont de fată pe Facebook. Cu o poză sexy. Mi-am lăsat link la profil pe vreo 2-3 grupuri externe, am primit (și aprobat) vreo 300 de cereri de prietenie într-o zi sau două. Multe de la dubioși care mi-au intrat în privat și au început să-mi pună diverse întrebări despre sensul vieții. 🙂

        Îl mai am și acum, chit că nu mai rețin numele (e notat undeva) și n-am mai intrat pe el de atunci.

        • ketherius 2018-11-02 Reply

          Vrei să spui că articolul ăsta (din categoria Opiacee) este doar rezultatul unui experiment cu opiacee?

          https://opozitie.eu/2018/jurnalul-unui-student-la-informatica/

          • Aldus 2018-11-02 Reply

            Nu, e 100% veridic, eu sunt creatorul acestei lumi, pe care îl venerează religiile și îl caută filosofii.

            L-ai citit măcar?

            • ketherius 2018-11-02 Reply

              Subiectul era “Cine-o zis că sunt student în 2018?

              Nu spui nici “da”, nici “nu”;sugerezi, dar nu afirmi; întrebi, dar nu negi. Să fii sănătoasă!

              • Aldus 2018-11-02 Reply

                Păi și tu, că citești superficial. Plus că ai pretenția să primești întotdeauna răspunsurile în termenii tăi. Eu consider că deja ți-am răspuns și că nu-i dificil să faci conexiunile care se impun și să tragi concluzia de rigoare.

                Reiau întrebarea: cine a afirmat că sunt student în 2018? Eu? Unde, în titlul acelui articol? Mă faci să râd. Hai, pe bune? Ai citit cu atenție articolul respectiv? Ai dat click pe rubrica respectivă, de curiozitate? Serios?

                De aia nu înțelegi tu religia, că o citești ca și cum ar conține niște instrucțiuni de utilizare a unui aparat. Și-ți dă cu virgulă, normal că-ți dă cu virgulă, de vreme ce nu poți descifra nici cel mai banal sens figurat.

                • Cudi 2018-11-02 Author

                  Sau poate, Aldus, ar fi cazul să o lași mai moale cu metaforele, ori cel puțin să recalibrezi puțin ceea ce tu numești “cel mai banal sens figurat”. Nu de alta, dar dacă nu unul, ci mai mulți oameni cu mintea deschisă înțeleg altceva decât vrei tu să comunici, poate problema e la tine.

                • Aldus 2018-11-02

                  @Cudi

                  E adevărat, nu mă aștept să înțeleagă toată lumea ce scriu pe blog. Nici nu scriu pentru toată lumea.

                  Dincolo de asta, încep să-mi fac griji pt tine, legat de ce înțelegi tu din ce scriu eu la mine pe blog.

                • Aldus 2018-11-02

                  De altfel, Cudi, și tu ai fix aceeași problemă cu sensurile figurate (mai ții minte „certurile” noastre pe tema textelor religioase?). Și să știi că universul oamenilor deschiși la minte nu se reduce la tine și Ketherius. Voi trăiți într-o bulă, dacă, pe bune, asta ați înțeles din articol, deși era clar, eu zic că e clar pentru absolut toată lumea, sunt câteva indicii de domeniul evidenței că cel textul e o ficțiune. Dar dacă scrie „student” în titlu înseamnă că partea aia nu e ficțiune, că sigur am pornit de la ceva real, nu? De ce?!?!?

                  Pe bune, mă îngrijorezi.

                • Cudi 2018-11-02 Author

                  Și Vax-Albina a dedus că ai fi student, cum a spus și aici. Poate și Arlech, la momentul ăla. În fine, nu țin să-ți dovedesc nimic și nu te îngrijora pentru mine, e ok.

                • Aldus 2018-11-02

                  Cudi, deci în continuare tu consideri că textul ăla ar putea fi interpretat ad-literam? 🙂 Ar putea?! Și îmi dai exemple că și alți oameni au făcut-o?

                  Sunt fără cuvinte.

                  Sigur, dacă și alții au înțeles același lucru, sunt fără cuvinte și la adresa lor. Ce pot să zic?

                • Aldus 2018-11-02

                  Poate că totuși am avut dreptate în articolul ăla. Poate că într-adevăr sunt -- nu un student și nici un Dumnezeu, dar măcar un geniu neînțeles, de vreme ce toată lumea mă citește ad-literam. 🙂

                  Bre, da’ cum de n-ați citit ad-literam și partea în care ziceam că sunt Dumnezeu? :)))

                  Deja e ridicolă discuția, un astfel de sens figurat se tranșează cam la nivelul claselor primare.

                • Arlech 2018-11-02

                  Nu, Cudi, în privinţa mea te înşeli. Eu am luat articolul ăla drept o FANTEZIE în care Aldus se IMAGINEAZĂ student & Dumnezeu, creator al lumii în 7 zile. Articolul e o mică poveste SF, o simplă speculaţie (SF = Speculative Fiction). Iar comentariul meu a fost o mică ironie şi, în acelaşi timp, o apreciere a articolului lui.
                  Nici prin gând nu mi-ar fi trecut că, din articolul ăla, o să tragă cineva concluzia că Aldus e student în prezent. Hai, că asta-i bună! Nu vă supăraţi, dar m-aţi făcut să râd cu poftă! 😆 OMG! 😆

                • Cudi 2018-11-02 Author

                  Ok, Arlech, îmi cer scuze, nu eram sigură.

              • Aldus 2018-11-02 Reply

                Dar, ca să nu ne despărțim în termeni urâți, îți răspund și pe limba ta.

                Rubrica Opiacee (cu subtitlu „exerciții de caligrafie”) conține o serie de tentative să le zic pseudo-literare, că n-am pretenția de literatură. Dar tentative. Eseuri, proză, ficțiune.

                Numele opiacee mi-a plăcut foarte mult, pentru că opiul (ca și alte substanțe similare) e asociat cu stările modificate de conștiință, stări în care, uneori, artiștii sunt mai receptivi și cică li se revelează muza. Este o metaforă, evident, nu consum droguri și nici nu le recomand.

                Toate articolele de la rubrica respectivă sunt redate într-o formă mai de eseu și conțin ficțiuni. Într-unul dintre ele, de exemplu, mă ipostaziez într-o femeie -- mă mir că nu l-ați adus pe acela drept argument în sprijinul teoriei voastre. În altul sunt nebunul de pe tabla de șah.

                Și acum să revenim la articolul linkuit de tine. Da, în titlul sugerez că sunt student la informatică, dar care e contextul? Facem abstracție de rubrica în sine și citim textul. Unde observăm că nu e vorba de un student din această galaxie și nici măcar din acest univers. E un student dintr-o altă dimensiune, care a primit, ca temă, să facă un joc cu personaje vii. Rezultatul acelui joc fiind universul de față, în care trăiți voi (că eu sunt Creatorul lui). Și faptul că jocul mai are găuri pe ici pe colo e din pricină că n-am avut decât o săptămână la dispoziție, din care duminică m-am odihnit în loc să-l finisez.

                Mai trebuie să explic ceva? Nu-i clar că „studentul” din titlul acelui articol nu e o referință la un student pe bune, la facultatea X de pe Terra? Ci la un student fictiv dintr-o altă dimensiune, capabil să creeze un Big-Bang care să dea naștere la toată lumea asta? Și că toată povestirea aia e o ficțiune?

                Dacă nu-i clar, atunci, ca să clarific, nu, nu sunt student. Nici în dimensiunea asta, nici în alta. Deși învăț și io, ca tot omul, lecțiile pe care mi le oferă viața la fiecare pas.

                Gizăs!

              • Aldus 2018-11-02 Reply

                Și, apropo de care chestie, cum aș putea să fiu simultan și student, adică bărbat, și femeie? Voi nu aplicați niciun fel de filtre logice la teoriile care vă circulă prin cap? 🙂

          • DoarF 2018-11-03 Reply

            Pe bune? Tu chiar crezi ca un program de AI se face intr-o saptamana, mai ales la nivel de facultate? Eu zic sa schimbi cheia in cate citesti acel articol.

            Legat de subiect: pana cand renata nu a decretat ca nu sunt femeie, destui dintre voi erau ferm convinsi ca sunt femeie. Tot ce ii reprosati voi lui Aldus am auzit personal in decursul anilor de m-am saturat. Nu pot sa spun cu certitudine ca Aldus e barbat, dar pot sa spun cu certitudine ca este un informatician tinerel iar multe dintre dubiile pe care le aveti sunt date de modul cum informatica ne (de)formeaza mintea celor ce o practicam

            • Aldus 2018-11-03 Reply

              Momentul ăla când DoarF îmi ia apărarea.

              PS: Eu te confundasem cu o tipă care-și zice Fire, pe baza nick-ului și a unor idei/exprimări. Cât despre mine, am pierdut contactul cu informatica de ani buni.

              • Cudi 2018-11-03 Reply Author

                La fel și noi, pdntru scurt timp am bănuit că “DoarF” e “Fire” pe alte bloguri. Iar cu Mihai, la vremea respectivă nu a citit el articolul lui Aldus, i-am trecut eu în revistă ce mai scrie unul sau altul, așteptându-mi rândul la budă. Acum probabil a dat o căutare superficială, că era enervant Aldus la cum i-a răspuns Vax-albinei. Iar de citit bloguri, indiferent de cheie, are tot mai puțin timp. Și interes.
                Acum încă sforăie, eu mă duc să îmi fac cafeaua, scuzați eventualele greșeli.

                • Aldus 2018-11-03

                  Dar și tu erai cam oțărâtă aseară.

                  Îți dai seama că ce ai spus acum poate sta la baza unui articol intitulat „Cum se desfășoară lectura de bloguri în casa Ketherius” cu un potențial umoristic uriaș? 🙂

                • Cudi 2018-11-03 Author

                  Te asigur că dacă ar fi cu imagini ar avea potențial de blockbuster. Noi stăm cu ușile deschise la baie, când unul e pe budă, celălalt reevaluează concentrat dacă mai este rost măcar de o picătură de pișu și întotdeauna reiese că da, trebuie așteptat. Între timp, povestim câte-n lună și-n stele. Deseori mai intră și pitica-n dormitor, se-ntinde pe pat, stabilind că și ea ar avea o mică nevoie pe care n-are sens s-o amâne; cât așteaptă și ea, ne pune câte un picior în poală, să-i facem masaj. Simon e solidar cu situația, în baia noastră are lădița de nisip. Și ne-nghesuim toți acolo, chit că avem trei wc-uri în casă.

                • klaus 2018-11-03

                  What? 😀

  • Iosif 2018-11-02 Reply

    Psihologul si medicul elvetian Carl Gustav Jung, colaborator principal al lui Sigmund Freud, în volumul,Tipuri psihologice, abordeaza psihanaliza psihologiei comportamentului uman, împartind-o în 16 tipuri de personalitate.
    Fiecare tip de personalitate se formeaza pe parcursul vietii prin modul în care ne raportam unii la altii, vrând nevrând,interconectati prin retele energetice invizibile ale gândurilor/sentimentelor pe frecvente si lungimi de unda ale perceptiei constiente/subconstiente/inconstiente, asemeni unor statii de emisie-receptie, zic si eu. 🙂
    Un mic bonus:
    https://www.youtube.com/watch?v=AFdSeFMTrf4

  • papagigli 2018-11-02 Reply

    Aldus, iti mai spun un … quelque chose si-apoi ma voi retrage in birlogul meu. De fapt am comentat pentru ca nu puteam rata o astfel de ocazie la un astfel de subiect. 😉
    Cind am spus ca te cred, chiar te cred. Restul a fost vrajeala. Sa stii ca nici eu si nici altii don’t give a flying fuck daca esti man or woman. Si nici daca esti femeie si te vrei perceput ca barbat. Problema e, si multi au atins-o fara a pune degetul pe rana, este ca te comporti ca o femeie, decretindu-te barbat. Si asta deranjeaza. Unii ti-au spus-o, alti prefera s-o gindeasca si-atit. Asa ca, daca vrei sa continue circul, continua-l! Daca vrei sa-l curmi, recalibreaza-ti atitudinea virtuala. Simplu. It’s up to you, bade. Altfel spus, don’t expect different outcome if you don’t make any adjustments. 😉

    • klaus 2018-11-02 Reply

      Well, Aldus, ține cont de sfaturile lui papa doar dacă crezi că o majoritate oarecare e importantă.
      În altă ordine de idei, sexul lui Aldus, e la capitolul “chiar contează?”. E deja exagerat ce se petrece. Majoritatea dintre voi nu ați răspuns la întrebări pe care eu le-am găsit ca fiind pertinente, logice. Adresate de EL. Glumițele au și ele coarda lor, eu v-aș fi înjurat de multă vreme.

      • Aldus 2018-11-02 Reply

        Klaus, stai liniștit, comentariul tău va trece ca piatra prin apă. Asta-i armata, cu asta defilăm.

    • Aldus 2018-11-02 Reply

      Papa, la prima interacțiune dintre noi m-ai întrebat dacă sunt fată. Eram cu alt nick. Așa că, în timp ce pe Klaus îl cred că nu dă doi bani, cu tine nu mă risc să mă declar femeie! 😀

      Altfel, să știi că niciodată n-am avut pancartă cu „autorul acestui blog este bărbat”, deci ai o falsă impresie.

      • papagigli 2018-11-03 Reply

        Iar tu, in intelepciunea ta astrala, ai ramas cu impresia ca te-am intrebat ca sa te fut. Brava Zito! Iti merge mintea ca sopirla pe zapada. Desi din experienta mea si-a altora, alea care spun ca se feresc, sunt taman alea care si-ar trage-o. 😆
        Oricum, stai linistit, nu-si doreste nimeni sa-si tavaleasca asternuturile cu tine. Te poti simti in siguranta, cu sau fara pancarda. 😛

  • Iosif 2018-11-03 Reply

    Stai linistit Aldus, (indiferent de sexul ce-l alegi liber) deoarece pe Terra sunt putini barbati originali, vii, autentici, selectati sa poarte în genele lor chipul si asemanarea Tatalui si Creatorului lor, si muuult mai putine femei autentice, feminine, nemasculinizate, care-si cunosc identitatea si rolul ce-l au în aceasta dimensiune a perceptiei existentei, deoarece înca de la începutul creatiei, homo sapiens a fost supus experientelor evolutive, care a dus de nenumarate ori la extinctia speciei, de catre Creator, deoarece tendinta acestei specii paradoxale, este de a se împotrivi continuu si de a lupta împotriva propriului Stapân, Tata, Creator, Dumnezeu.
    Nu-i asa ca într-o uzina, REBUTURILE se recicleaza, indiferent de materia din care este confectionat produsul, tot asa este si cu “rebuturile” speciei umane,pentru Cel Ce Este Vesnic ! No offence !

    • Aldus 2018-11-03 Reply

      Ba e cam invers. Femeile și-au păstrat cât de cât feminitatea, aici stau mai bine decât noi, care ne-am cam efeminat. Bine, persoanele de față se exclud, firește. 😀

      • Iosif 2018-11-04 Reply

        @Aldus, te consideri mai întele(a)pt(a) decât regele Solomon, fiul regelui David, care a întretinut 1000 de femei, iar aceasta (o)pozitie te plaseaza în sfera îngâmfatului “Luceafar” din noaptea mintii ! 🙂 Felicitari, oricum !

        “Iata ce am gasit, zice Eclesiastul,cercetând lucrurile unul câte unul, ca sa le patrund rostul, iata ce-mi cauta si acum sufletul si nu am gasit. Din o mie am gasit un om, dar o femeie n-am gasit în toate acestea. Numai iata ce am gasit: ca Dumneeu a facut pe oameni fara prihana, dar ei umbla cu multe siretenii.”
        https://biblia.resursecrestine.ro/eclesiastul/7

        • Aldus 2018-11-04 Reply

          Da’ nu mă consider mai înțelept decât Solomon, de unde ai scos-o?

          • Iosif 2018-11-04 Reply

            Reciteste-ti comentariul anterior.

            • Aldus 2018-11-04 Reply

              Unde-am zis de Solomon în el? 🙂

              • Iosif 2018-11-04 Reply

                aici… 🙂 ))
                https://www.youtube.com/watch?v=ucYJepbmKCY

                • Aldus 2018-11-04

                  Am văzut că ai postat-o la mine, dar prima dată ai pus linkul greșit, nu se deschidea nimic, de aia nu ți-am aprobat comentariul. Totuși, nu văd care-i legătura cu Solomon. În fine.

                • Iosif 2018-11-04

                  Nu esti singura persoana nevazatoare, chiar daca te consideri atoatestiutoare.

  • Iosif 2018-11-03 Reply

    https://www.youtube.com/watch?v=GzdYtE-ZNk0
    https://www.youtube.com/watch?v=FFJDJSX95YU
    https://www.youtube.com/watch?v=CcisgTT2E4g
    https://www.youtube.com/watch?v=NHIVqGfV6BQ

  • Iosif 2018-11-03 Reply

    https://www.youtube.com/watch?v=CcisgTT2E4g&t=29s
    http://www.msn.com/fr-fr/actualite/r-evolutions/r%c3%a9chauffement-climatique-la-nasa-envoie-un-laser-dans-lespace-pour-mesurer-lampleur-des-d%c3%a9g%c3%a2ts/ar-BBNrMQo?li=BBoJIji&ocid=AARDHP

  • nostrastella 2018-11-03 Reply

    😎
    Salut!

    … Și câte n ar mai fi de zis.
    Mnoa, momentan sunt in vacanță în Cipru și’n scurt timp am de prins un vapor.
    Revin de mi’o fi permis 😇

    • Aldus 2018-11-03 Reply

      Salut. 🙂

    • Cudi 2018-11-03 Reply Author

      Distracție făină, Nostrastella! Restul nu contează.

    • klaus 2018-11-03 Reply

      Steluță, ești măgară! Nu se face să nu spui, vorba ta, naibilui, un nu la o invitație la dans.
      Ia stai tu oleacă, ești bărbat. Măgarule!

      • Aldus 2018-11-03 Reply

        :)))))

        • Cudi 2018-11-03 Reply Author

          E amuzant?

      • neverending 2018-11-04 Reply

        am mai avut vorba asta o data, klaus,
        ca sunt femei cu coaie si barbati cu ”fustiță”, asta nu inseamna ca femeia aia nu isi gaseste un barbat pe masura sau ca barbatul-cu-fustiță nu-si gaseste o femeie deopotriva, sa-l faca fericit.
        chestie de testosteron.

        aveam o colega de birou candva, la care se nimerea sa vina barbatu-sau uneori (el lucra in ture), cu sacosa de la piață, sa-i arate si daca e ok morcovul cumparat:)
        si, mamă, vorbea ăla mai mult decat toate femeile biroului, avea pareri proprii pentru orice

        in rest, de acord cu dr. Vader.

        • klaus 2018-11-04 Reply

          Da, îmi aduc aminte :).

  • Iosif 2018-11-03 Reply

    Salut, draga prietena !
    Ce coincidenta ! 🙂 În Cipru (partea turceasca) au petrecut si ai mei vacanta ! Într-adevar, multe ar mai fi de zis, si mult mai multe de facut si pus în practica, zic si io’ !

  • Vladimir 2018-11-03 Reply

    Scuze Cudi, n-am vazut commentul intre numerosii aldusi decat prea tarziu, exact cand ieseam pe usa :). Raspund aici ca sa fie mai usor de urmarit.
    Noi Fargo am vazut. Imi aduc aminte, uneori la nivel de detaliu, primul sezon, dar aproape nimic din al doilea. Se cere o revizionare.
    Invidiez profund Beaujolais-ul vostru (noi am avut un borsarel de Mouton Cadet adoptat din duty free ca eram prea obositi de unul bun) si din pricina comentariului tau m-a lovit realizarea si fericirea ca mai sunt doar cateva zile (exact 12 😀 ) pana se baga Beaujolais nouveau. Abia astept. In fiecare an am sarbatorit si am pastrat traditia si dupa ce ne-am mutat la norvegi. Inainte, fiind in coasta Frantei puteam fi selectivi, aici luam tot ce aduc (cam 8 varietati de nouveau si nouveau village). Nu e prost, adica aduc sortimente bune, in cazul astora nu ne putem plange. Dar ce ma bucur ca mi-am reamintit (nu cred totusi ca as fi ratat-o ca doamna e moarta dupa Beaujolais).
    Nici noua nu ne-a sunat ceasul, hehehe, dar tot suntem in cor la slujba. Pe o furtuna care ne-a inchis podul in spate fix dupa ce l-am trecut. La intoarcere prezic ca iar il trecem “pe proprie raspundere” cu politia in coaste :)). Asa ca nu ma grabesc sa-mi termin treaba. atat timp cat reusim sa ne intoarcem acasa pana la 10 PM cand incep seminfinalele si finala de la Global Finals de StarCraft la Blizzcon. Oricum finala e pe la 4.30 AM ora noastra, deci facem noapte alba 😀

  • klaus 2018-11-03 Reply

    Codrina parcă-i io Anemona! :))

    • klaus 2018-11-03 Reply

      Lady, aștept provincia.

  • Iosif 2018-11-04 Reply

    La Dy di Ga gA…:)
    https://www.youtube.com/watch?v=bo_efYhYU2A

  • renata 2018-11-10 Reply

    Io sunt convinsă că Aldus nu e femeie. Dar parcă nici bărbat nu-mi vine să-i zic. 🙂

    • Aldus 2018-11-10 Reply

      Păi am asimilat și cele mai elevate calități ale femeilor. Deci, am ce-i mai bun din ambele variante, fiind astfel androginul glorios din scrierile lui Platon și perfecțiunea întruchipată! 😀

    • Vladimir 2018-11-11 Reply

      Pai ce-i intre? 😀 Gay?

      • Aldus 2018-11-11 Reply

        După mintea ta, orice bărbat cu calități feminine (ca de exemplu sensibilitatea sau gătitul) merge înspre gay. Și invers: orice femeie care își dezvoltă unele calități ce țin de masculinitate se transformă ușor într-o lesbiană, nu-i așa?

        Nu crezi că ar fi cazul să cam ieși din modul simplist și superficial în care te-ai obișnuit să privești viața? 🙂

      • Cudi 2018-11-11 Reply Author

        Sau bisexual, a presupus Mihai. :))

        • Vladimir 2018-11-11 Reply

          Ha! Just! La asta nu m-am gandit :)).

    • Arlech 2018-11-11 Reply

      În calitate de fostă clonă n±1, consider că Aldus nu e nici bărbat, nici femeie. Este un aldus. (Aldus e substantiv comun, de genul neutru: un adus, două alduse). Aldusul e o creatură virtuală asexuată; se înmulţeşte prin autoclonare. Şi ţin să menţionez că nu văd în asta nimic dăunător pentru persoanele cu care interacţionează în mediul virtual.

      • Cudi 2018-11-11 Reply Author

        Ai dreptate, Arlech, în cazul aldus-ului, sunt lucruri mult mai nasoale decât genul/sexul. 😀

  • vax-albina 2019-03-18 Reply

    @Cudi,
    Mulțumesc mult pentru susținere. Nu am mai intrat pe-aici și mă voi limita la a vă citi și la a comenta la obiect, în caz că mă va trece vreo idee. 🙂 Vreau să învăț să tac și să mă revolt doar pe blogul meu.
    Sper ca viața reală să vă fie plină de evenimente plăcute așa încât blogul să vă devină doar o anexă. Păstrați-l pentru când veți fi bătrâni cu amintiri frumoase. Puiuța voastră le va citi cu drag. Nu știu cum să închei. Ceva cu Doamne, Doamne ori cu Universul? Glumesc. Tot binele să fie cu voi.

    • Cudi 2019-03-18 Reply Author

      Vax-Albina, mulțumim la fel!
      Nici nu știu cum să interpretez comentariul tău, pentru că e și de bine, și de rău în ce spui. Partea cu “de rău” o iau cam așa: s-ar putea să ne scriem mai rar -- și o să fac tot posibilul să nu fie așa, la subiect sau nu. De ce? Pe scurt, foarte pe scurt: pentru că ești prea mișto.
      Cum se spune în zilele noastre, nu mor caii când vor dronele. (Nu știu cât de adevărată e știrea -- cică în Noua Zeelandă au început să înlocuiască câinii care păzesc turmele de oi cu drone lătrătoare.)

      • vax-albina 2019-03-19 Reply

        Cred că ai dreptate. M-a bântuit o dronă lătrătoare 🙁

        • Cudi 2019-03-19 Reply Author

          :))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *